Dua Eder misiniz??

Merhabalar, öncelikle doğum günü tebrikleriniz için çok teşekkür ederim. Kaç gündür ortalarda yokum ama bu sefer kendi koşuşturmalarım için değil; kuzenimin 8 yaşındaki oğlu hastahanede 7 gündür yoğun bakımda yaşam mücadelesinde...

Buralardan ayrılmamayı tercih ettiğim için herşeyi askıya aldım..

Dualarınıza muhtacım, evladımızın sağlığı için ufacık bir duanızı esirgemeyin bizden; Allah onu ana ve babasına bağışlasın sağ salim inşallah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 yorum:

suhuba dedi ki...

Canım ya, allah bol şifalar versin. Benimde oğlum var 10 yaşında. Gözlerim doldu. Çocuklara hiç dayanamıyorum. Umarın en kısa zamanda iyileşir ve anne ben iyiyim der.

Gul/İnn dedi ki...

geçmiş olsun..akah yardımcısı olsun..güzel haberlerle dönersin inşallah..

zencefil dedi ki...

Allah acil şifalar versin,

birdutmasali dedi ki...

şifalar diliyorum..
çocuklara hiç kıyamıyorum ...