Biriktir-dim :))

Biliyorum bir süredir blogumda taze birşeyler yok, en son "ses-siz kalamıyorum" dedim; bir sessizlik pir sessizlik :))

Kendimi ders çalışmaya vurdum, bir mülakatım var, bildiğiniz okulu yeniden bitiriyorum.. Allahtan defterlerim duruyor ve güzel not tutmuşum :))

Dün bide SPK sınavı vardı ,başıma gelmeyen kalmadı o ayrı konu...

Bi bebek mevlüdü bi yeni gelin evi gezmesi... Güzel bir ayva marmelatı, brownie ve karamelize sebze tarifim var. Marketlerde bulduğum birkaç yeni ve güzel ürün var, yeni gelin arkadaşımızın bayram kartı etkinliğinde kime kart yollayacağım belli oldu ancak biraz fikrim gelmiyor :))

İlk diktiğim eteği nasipse bayrama giyeceğim, ancak yelek konusunda şüphelerim var :)) sevgili anneannem onu kalıpsız falan çatır çutur kesti, bi prova sonra da verdi bana dik diye.. tamam pensleri yan dikişleri oldu önü de yapabilirim de!!! yaka ve kol kısmına tela yapıştır kıvır kısmını kıvıramadım ben bugün ona ziyarete gideyim iyisi mi :)) (gülmeyin)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: