HEPİNİZE İYİ BAYRAMLAR :))


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 yorum:

Banuca dedi ki...

Cerencim, Nice mutlu bayramları sevdiklerinle birlikte yaşamn dileğiyle...
(kartpostalımı aldın mı?)

Banuca dedi ki...

Cerencim, kartpostalı ayın 11 inde aps olarak verdim, ptt takibine bakıyorum, en son ayın 13 ünde kadıköy postanesi dağıtıcıya verildiği var, hala ortada yok?? Ataşehir avrupa yakasında değil mi? Barkodunu versem, sorarmısın :)
"AP00536650496"
Ben de seninkini bekliyorum merakla :))

Banuca dedi ki...

Şimdi baktım da Anadolu yakasındaymış, istanbulu unutmuşum artık :)))

www.bashaks-cusine.blogspot.com dedi ki...

Sevgili Ceren,
Güzel bayram kartın için çok teşekkür ediyorum...Ancak fırsat bulabildim..böylece cici bloğunla da tanışmış oldum,ellerine,emeğine sağlık,
sevgiler...
başak