Keşifler- Ganimetler- Güzel şeyler

Efendim bu sessizlikteki pazar macerası ganimetlerimi paylaşarak başlıyorum.. ın ınınınnını bakınız kumaşlar.. Velet kumaşlarına sardım :))



kedili kumaşımmm




bu güzel tafta üzeri kadife kumaş şimdi 2 adet yastık :))



Gelelim yeni keşiflere..
Kotanyi sever bir kişi olarak yeni 3 değirmen daha çıkarmışlar biri şeker-tarçındı onu almadım bana çok özellikli gelmedi..
ama karamel vanilya ve çikolata değirmenini aldım; hatta keyif için hazır cappucino ve salep de aldım şimdilerde çikolatalı salep ve karamelli kappucino keyfim devam ediyor..

Diğer keşiflerim tabi ki dr.Oetker!!! Gourmet kakao ve gourmet vanilya.. Bitter kakao ve daha keskin miiis gibi vanilya.. Kakaoda pek fiyat farkı yok ihmal edilebilecek kadar küçük, vanilya ise diğerinin 2 katı sanırım çünkü bu paraya normal vanilyadan 10 tane alınıyordu.. O da vanilyanın ucuz bir ürün olması sebebiyle ve lezzeti dikkate alındığında ihmal edilebilir..





veee oğuzhan kuşumuzun mevlüt şekerleri, biz yedik, güzel annesine düşüncesi için teşekkür ediyoruz. Minik bebek sepeti şimdilik salonda büfede duruyor.. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, vatana millete hayırlı bir evlat olsun...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: