SPK MAceramız

Önce bununla başlamak istiyorum çünkü çok güldüm ben sonradan..

Sabah karı koca sınava gitmek üzere arabamızla yola çıktık ben Beylerbeyinde eşim ise Altunizadede sınava girecek. beni erkenden bıratı ki o da sınavına yetişsin.. Herşey normal, asayiş berkemal..

Ben 2 dersten sınava gireceğim sabahtan o ise 1 dersten; o 10:15'te çıkacak ben 11:00 de, sınavda cep telefonu yasak old için benim telefonum yok, onun arabada telefonu var. Randevu yerini kararlaştırdığımız için telefon bizim için sorun değil "2000ler öncesi çağda buluşma" kavramını tazeliyoruz..

Sınava girdik çıktık bu da tamam (öğleden sonra da 14:30'da 2. oturum var ve bi dolu vakit var)  ben biraz erken çıktım biraz bekledim derken 1 saat kadar beylerbeyi sarayı bekçiliği yaptıktan sonra karşımda ankesörlü telefon gördüm hemen eşimi aradım.

"Araba çalışmıyor, anahtarlar da üzerinde , galiba akü bitti kapıları elle kitledim sende yedek anahtar var dimi geliyorum!!! " Amanınnn! İstanbul gibi yerde aküsü bitik de olsa kontak üzerinde anahtar torpidoda ruhsat, beyimiz bana geldi..

Not: akünün yenisinin 120 TL olduğunu buradan sonra aklımızda tutalım lütfen :))

Taksiler akümüze takviye yapmıyor çünkü taksimetreleri bozuluyormuş (makul bi sebep adamın ekmek kapısı), ama yolda gördüğümüz tüm arabalar hatta aygaz kamyonunun bile ya benimki biterse diye bizi reddetmelerini anlayamadık!! be angutlar sizin araba zaten yürüyor akü 2 dakikada şarj eder kendini, bizim araba otomatik, akü olmadan yürümüyor!!!

Bi elektrikçi bulduk akü takviyesine 50 lira istedi bi de 2-3 saat bekleyecekmişiz (her söylediğine ayrı ayrı çüş dedik). Neyse dedik ki yol yardım gelsin, adamlar hiç yoksa prensipli 10 dakkada geldi 40 liramızı da aldı gitti..
Biz başladık akü şarj olsun diye İstanbul turuma.. altunizade kadıköy harem üsküdar koşuyolu bi daha kadıköy sonra koşuyolu nautilus.. (bu arada kadıköyde de galiba miting var ve bazı yollar kapalı!!) 

Arabayı otoparka koyduk 10 dakika sonra çıktığımızda gördük ki fan devreden çıkmadığından akü gene bitti ve sınava 1 saat kaldı brrrrrrr!! Ne ise ben kocamı yolladım sınava, iş başa düştü, aradım babamı "baba, ben nautilusta mahsur kaldım bir takviye kablosu kap gel :)) "
Tam 17 dakika şarj ettikten sonra rolantide 1000 devrin üzerine çıkarmayı başardık dooooooğru bostancı sanayiye (bu arada günlerden pazar onu da unutmayalım) fan rölesi değişti 30 kayme de öyle gitti..

Bu arada arabayı şarj edelim diye çeyrek depo benzin de yemişiz sabahtan beri..

125er de SPK sınavına vermiştik, oh bi rahatladım ki sormayın, cüzdanda bi 5 lira vallahi kafam rahat :)) Olan benim 2. oturum sınava oldu :))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: